Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

TIEDOTE 17.11.2023 LiikUn ilme uudistuu – raikas ja nykyaikainen LiikU haluttiin esiin

17.11.2023

LiikUn ilme, uudistuu – raikas ja nykyaikainen LiikU haluttiin esiin

Brändin visuaalinen ilme on ensimmäinen asia, johon asiakkaat ja sidosryhmät kiinnittävät huomionsa. Sen avulla he muodostavat käsityksen LiikU brändistä. LiikUn uudistuneen yritystunnuksen eli logon ja graafisten elementtien takana on porilainen mainostoimisto Framill Oy. Framill mainostoimiston tuottamien elementtien ja värimaailman avulla syntyi lopullinen design, joka alkoi elää eri esityspohjissa ja sosiaalisessa mediassa. Uusi ilme jatkuu yhdenmukaisesti kaikilla brändin kosketuspinnoilla ja se heijastelee LiikUn strategiaa ja arvoja. Brändin ilmeuudistuksen kruunasi tänä syksynä päivittynyt nettisivustomme.

LiikU muuttuu ja kehittyy. Halusimme, että ilme päivittyy vastaamaan nyky-LiikUa. Uuteen tunnukseen ja ilmeeseen on haettu inspiraatiota liikkeestä, jota missiomme heijastelee”, aluejohtaja Jukka Läärä sanoo.

LiikUn uusi brändi-ilme, julkaistaan virallisesti 18.11.2023, mutta uutta logoa ja fonttia on jo vaiheittain otettu käyttöön. Virallisen julkaisupäivän jälkeen vanhaa graafista ilmettä muutetaan uuteen ilmeeseen ympäristöystävällisesti.